2009. február 27., péntek

2008. dec. 29. Kipp Kopp fan club, avagy Marék Veronika tuti beájulna

Eddigi tapasztalataim azok, hogy amikért én gyerekkoromban rajongtam, azokat kevesen ismerik. Kipp Kopp ez alól általában kivétel, de sógoromék látószögéből valahogy kimaradt, a képek tanúsága szerint viszont igyekeztünk pótolni eme hiányosságukat. Igaz most nem olvastattuk el velük az összes mesét, bár az igazi az lenne, ha mi olvasnánk fel nekik, de majd idővel némi nyomást gyakorolva rávesszük őket, hogy Bernátnak nyugodtam felolvashatják, aki ekkor már biztosan fújni fogja az összeset kívülről (akár az anyukája, aki bármelyik részt felmondta a játszótéri hintázás közben) és minden egyesfélreolvasásnál felháborodott hangon fogja kijavítani őket.
Íme az ismerkedés pillanatai:




Visszatérve a nagy gyerekkori kedvencekre, általános iskolában a délutáni órák nem csak leckeírással teltek, hanem sok mesélt hallgattunk és hogy néha Klári néni is pihenjen, előkerültek a bakelitek is, például: a Zizi bolygó titka (1987).
Hogy én ezt mennyire szerettem, azt el se tudom mondani, legalább annyira mint a Sandokant, és hát óvodában az volt a nagy tragédiám, hogy soha sem kaptam Sandokanos pólót, pedig kék és piros színbe is árulták, általános iskolában az takarta el előlem a napot, hogy nekem nem volt meg a fent említett bakelit. Tavaly a Zizi bolygós hiányosság pótlása sikeresen megtörtént, Bernát pedig már a pocakban is nagy mozgolódást csapott, amikor meghallotta és azóta is tátott szájjal nézi a hangfalat, amikor felrakjuk. Ezt a mesét azonban alig ismeri valaki, akit én ismerek, még a férjemnek is teljesen új volt, egyedül Talesnek, a volt lakótársunknak, csillogott a szeme, amikor a szerzeményt meglátta a kezembe. Viszont a Zizi űrbázis jelentkezik (1988) részt nem ismerem, remélem azt is meg tudom majd szerezni valamikor, ha valakinek megvan szeretném felhívni a figyelmét, hogy minden évben van karácsony:)
(Zárójeles megjegyzés, mert nem tartozik eme blogbejegyzéshez, de csak gondoljatok bele, milyen jó volt, amikor 26-an az osztályban a padba ülve hallgattunk egy mesét, bakeliten. Szerintem fantasztikus volt.)

A másik ismeretlen: Punky Brewster.


Őt eddig még csak sógor barátnője ismerte, senki más, pedig lelkesen kérdezgetni szoktam a körülöttem létezőket. Íme róla és belőle egy kis ízelítő.
http://en.wikipedia.org/wiki/Punky_Brewster
http://www.youtube.com/watch?v=0lGnaIMCmU8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése