2009. február 27., péntek

2008. dec. 24. Gyorsabb, irányíthatóbb, szebb

Áldott Karácsonyt!

Ezen a karácsonyon gyorsabb, irányíthatóbb és szebb lettem, ugyanis kaptam RAM-ot, új trendirózsaszín egeret és szuperdesignes egérpadot. Gyorsaságomat még fokozza a bicajom is, amit ugyan novemberben vettünk meg, de most kaptam meg:)
Ilyen csodálatos karácsonyom még soha sem volt, már 23-án elkezdődött, amikor az Aharaj közivel karácsonyoztunk egyet (képek majd holnap), ekkor feldíszítettük a karácsonyfát. Nem tudom, hogy kinél hogy megy, de életem minden fadíszítése azzal kezdődött, hogy meg kellett keresni a díszeket. Majd megkérdeztem Zsoltot, hogy akkor most ennyi díszünk van, vagy keressek még dobozt, feldobtuk ötletnek, hogy nézzük meg a tavalyi fényképeket.
Azért jó közikarit tartani egy nappal korábban, mert így a lakás már ki van takarítva, minden rendbe van rakva, így mára már alig marad valami dolgom, csak főzni kellett, de annak is megcsináltam egy részét még tegnap, hiszen teljesen mindegy volt, hogy három vagy négy fajta ételt kell elkészíteni.
Egyik kedvenc versem Weöres Sándortól a Téli nyalánkságok: "Gyertya fény, szép remény, karácsonyi sütemény." Én nem terveztem sütemény elkészítését, hiszen nekünk még az elkészített szaloncukor is meghaladja azt a mennyiséget, amit el tudunk pusztítani. Helyette fincsi sonkás, olivabogyós spanyol karácsonyi kalácsot gyártottam. Kétszer kellett nekiugranom a tésztájának, ugyanis első lelkesedésemben az élesztőt nem 0,6dl, hanem 6 dl vízben oldottam fel, vicces lett, de gondoltam ne vesszen kárba, ezért beleöntöttem egy tepsibe, belevagdostam egy csomó 70% kakaós bevonócsokit (szaloncukorgyártásból maradt) és amikor vacsoráztunk, bevágtam a sütőbe. Hát én még ilyen fincsi csokis kelt tésztás valamit még soha sem ettem, tehát ez lett nálunk ma a karácsonyi sütemény. Amilyen jól sikerült, még az is lehet, hogy jövőre is megcsinálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése