2009. február 27., péntek

2008. dec. 13. Egy remek nap


Korán reggel indult a nap anyósomék látogatásával, akik épp a karácsonyi bevásárlást intézték, 11-ig maradtak nálunk, majd miután elindultak, befutott a húgom korcsolyával felszerelkezve. Ebéd előtt apunak vettünk ajándékot és szerintem csuda jó dolgokat találtunk neki, biztosan örülni fog.
Hidegtálat ettünk, mindenféle finomságot és közben azt magyaráztam O.-nak, hogy hogyan kell vajat, kefírt és egyéb finomságokat házilag előállítani, hiszen ők is házi tejet hordanak.
Elindultunk korcsolyázni, a pályához érve derült ki, hogy ma délután ingyen lehet korizni, ennek örömére gyorsan megéleztettük a korcsolyánkat. Bernátra Zsolt vigyázott, mert elaludt a kocsiba. Később utánunk jöttek és a következő fényképek készültek:






Körülbelül két éve korcsolyáztam utoljára, O. még régebben, de egész ügyesek voltunk, csak egyszer estem el, amikor előttem egy kezdő a fizika alapvető törvényeinek ellentmondva esett el, már kék is a helye:). Bernát kipróbálta, hogy milyen úgy a kendőbe lenni, hogy nem rám van kötve, így Zsolt is csatlakozott a hordozókendősök lelkes csapatához. Bernát annyira meg volt elégedve, hogy miután kinézelődte magát, mély álomba merült és csak akkor ébredt fel, amikor beraktuk a gyerekülésbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése