2009. február 27., péntek

2008. dec. 2. Fényképezős mobil, hordozókendős tükör


Számomra sokáig nem jelentett semmit, hogy a mobilom tud fényképezni is, hiszen a fényképezőgépemmel sem akartam soha sem telefonálni, ennek megfordításaként a telefonommal sem fényképezni. A cím második felében szereplő tárgyról csak hallottam, nem tudom milyen lehet az a tükör, amelyet speciálisan hordozókendőkhöz találtak ki, de biztosan többet tud, mint egy standard tükör.
És hogy miért jutott mindez az eszembe, ráadásul egyszerre?
Délután Bernáttal baktattam hazafelé és annyira hozzászokott a háton hordozáshoz, hogy kikívánkozott a babakocsiból, nálam volt a kendő, ezért könnyen tudtam teljesíteni a vágyát. Tükör nélkül viszont nem igazán tudtam ellenőrizni az eredményt (még azért nem vagyok profi háton hordozós), útközben pedig kevés volt a használható kirakat. Bernát szuszogásából ítélve 10 méter után mély álomba merült, ezért gondoltam megnézem, hogy hogyan alszik.
Szóval erre jó a fényképezős mobiltelefon és nincs szükségem hordozókendőhöz használható tükörre:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése