2009. február 27., péntek

2008. dec. 12. Konyhatündérek


Ili és lelkes kis csapat elkezdett egy közös blogot írni: Konyhatündérek. Engem is maguk közé fogadtak, de csak csak most jutottam el odáig, hogy írjak. Ennek nem csak időszűke volt az oka, hanem az, hogy méltó recepttel szerettem volna debütálni, addig vártam, míg kettő is adódott, egyik édesanyámtól, másik a kisteleki mamitól (ennek a receptnek látható a képe).

Tehát mostmár én is lelkes tagja vagyok Ili lelkes kis csapatának és remélem nem fogják megbánni, hogy meginvitáltak. Én máris nagyon élvezem ezt a receptesdit és minden konyhai hadjárat során azon zakatol az agyam, hogy mit lehetne még feléírni és melyik szimpla receptet lehetne feldobni vagy valami jó helyre tenni a családi menüben, például azzal, hogy a maradékot remekül lehessen felhasználni másnap vagy hogyan lehet egyszerre főzni kisbabának és apukának. Szóval szerintem kreatív konyhatündér lettem kapásból:) és majd ezt meg is fogom mutatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése