2010. július 1., csütörtök

Wiw-ről szereztem

Az egyik volt teós évfolyamtársam tette közzé a következőt: sírós lélekmelegítő!
Egy nap megkérdi apját a fia: Apu, részt vennél velem a maratonon?; Az apa szívbeteg, de mégis igennel válaszol.... és így közösen elhatározták, hogy beneveznek a maratonra... Nem sokkal később kérdi a fia az apját:Apu, mit gondolsz jelentkezhetünk az Ironman-ra? Az apa igennel felelt.."igen ,......de ez a legnehezebb triatlon a világon, melyet évente Hawaion rendeznek, ahol a versenyzőknek 3,86 km-t kell úszni, 180,2 km-t kerékpározni, 43,19 km-t futni a szigeten keresztül..; Apa és fia egy testté váltak, hogy részt vehessenek ... most pedig nézd meg a filmet...





2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon megható! Mutattam a gyerekeknek is - tanulságos. Azóta nem nyavajgok annyit, hogy jajj de nehéz nekem!

    VálaszTörlés
  2. Engem is nagyon meghatott, meg a zene, hát borzongani tudok tőle!
    Ráadásul én nagyon szeretem az ilyen sportrendezvényeket, mármint az olyanokat, ahol nem flikflakkot kell tudni, hanem menni, kitartani, szívósnak lenni és amikor már az embernek mindene fáj, akkor is tovább előre a célhoz.
    Életem egyik nagy fordulata volt az első teljesítménytúrám, vannak, akik tudnának mesélni róla, hogy milyen állapotban voltam utána, de azóta keményen megváltozott a hozzáállásom a kitartás fogalmához! Na meg még szereztem ezer más tapasztalatot is, pl ha nem vagy tiszta fejbe, akkor tuti, hogy az első holtpontnál előkerül az összes eddig elnyomott probléma.
    Amikor Bernátot vártam, a szülésre felkészülésben is az ott megszerzett, átélt tapasztalatok segítettek, elég hatékonyan. Most is bennem vannak nagyon és igyekszem is felidézni őket.
    És amint a srácok nagyon lesznek, majd családian megyünk:)

    VálaszTörlés