2010. július 19., hétfő

A szív bajnokai - filmet néztem

(forrás: port.hu)
Pár hete láttam A szív bajnokai című filmet. Senki se ajánlotta, sehol se hallottam róla, egyszerűen ráakadtam és már nem is emlékszem, hogy miért, megnéztem (talán mert Sandra B filmje és csípem a színésznőt).
Kíváncsi lennék, hogy mi lett volna a forgatókönyvből, ha olyan gárda kaparintja magához eme igaz történetet, akik a Végtelen hitet vagy a Tűzállót készítették. Így is sikerült keresztény értékeket megszólaltatni a filmben, de több van a történetben és felteszem több történt a valóságban is. Halkan megjegyzem, a magyar mozik meg se vették és haza kritikusoktól egészen borzalmas kritikákat kapott, a nemzetköziektől pedig néhány Oscart;)
Nagy Mike, azaz Michael Oher, aki minden szempontból hátrányos és a Tuohy család, amely minden szempontból előnyös találkozása. Az eredmény drasztikus változás mindenki életében.
Bizony, sokszor szeretnék olyan lenni, mint
Leigh Anne a filmben, és bizony szeretnék gazdag is lenni, gusztustalanul gazdag, ahogy mondani szoktam, mert akkor tényleg, hatékonyan tudnék segíteni, tudnék tenni olyan esetekben, ahol most meg van kötve a kezem. (nem, a gazdag ifjú történetében nem arról van szó, hogy a gazdagság rossz!)
A fiút befogadják, otthont adnak neki, taníttatják és végül híres futballcsillag lesz. Közben pedig mindenki változásnak indul, ahogy említettem.
(forrás: port.hu)
Mert van olyan mondat, amit kimondva olyan ízű, mint az ecet. Van olyan döntés, amelyet másoknak tiszteletben kell tartani. És vannak olyan őrültségek, amelyeket csak olyanok követnek el, akik szíve teljesen az Úrnál van!(forrás: http://kateb123.wordpress.com/2009/12/02/what-would-jesus-do/the_blind_side_28-2/)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése