2010. július 2., péntek

Esti séta

Tegnap benn jártam a szülészeten, találkoztam a szülésznőmmel, jót beszélgettünk. Ez természetesen nem egy kötelező találkozás volt, inkább csak amolyan traccsparti a szülés előtt. Bernátnál is őt választottam és ezt továbbra is nagyon jó döntésnek tartom.
Hazasétálás naplementében, a szegedi belvárosba pedig egyszerűen csodálatos volt. Kellemes meleg, valahogy mindennek kicsit pirosas az árnyalata, nyugodt, sétálgató, ücsörgő, és főleg nevető, mosolygó emberek, az egyik téren fiatal srác énekel kegyetlen jó hangon valami nagyon jó számot. És eszembe jutott, amit Darvasi mondott: hogy a szegedi nők a legszebbek a világon, de csak Szegeden.
Hát én most így éreztem magam, minden olyan volt, mint egy ékszerdoboz, szépnek, vonzónak, nyugodtnak éreztem magam és tudtam, hogy ez az egész egy igazi ajándék volt Istentől a számomra.

Olyan ilyen volt;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése