2009. november 16., hétfő

One Thousand Gifts

holy experience
Szeretek listát írni, bármiről: bevásásról, szeptemberben ki mit kap karácsonyra, mit viszünk magunkkal utazásra, mit szeretnék megnézni a meglátogatott városban, milyen könyveket szeretnék olvasni. Mert listát készíteni bármiről lehet, de eddig úgy voltam vele, hogy csak és kizárólag olyanokról érdemes, ami gyakorlati megvalósításért kiált.
De ma ráakadtam valamire. Ez a lista nem arról szól, hogy mit kell magammal vinnem, nem is arról, hogy mit kell beszereznem, se nem arról, hogy mit adok vagy mit szeretnék kapni.
Ezen a listán olyan ajándékok szerepelnek, amelyeket birtoklok, amelyek már az enyémek!
A listák arra jók, hogy emlékeztetnek, ez is, arra, hogy mi mindenem van, de arra is, hogy Ki az, akitől én mindezt kaptam, és ha egy pillanatra elfelejteném, hogy szeret, akkor csak megnézem az én kis listámat és máris tapasztalom, hogy Isten képtelen nem szeretni engem!
Ez egy nagyszerű lehetőség és egy izgalmas utazás számomra, mert még jobban ki kell nyitnom a szemem és mégjobban meg fogom tapasztani, hogy semmim sincs, amit ne kaptam volna. Olvasgassátok a kezdő oldalt, engem meghatott! Bárcsak tudnék annyira angolul, hogy le merjem fordítani, de majd próbálkozom és odaadom egy nálam okosabbnak.

Akkor a lista, amelyet nem egyszerre kell megírni és nem kell abbahagyni ezernél;) Hétfőnként fogom bővíteni, mindig az aktuálisan kapott vagy frissen felfedezett ajándékokkal és olyanokkal is, amelyekre már régóta rátaláltam, de sokszor le kell írni, ide is, mert méltatlan lenne kihagyni őket.

Köszönöm Mennyei Apukám:

1. az életemet, amelyet adtál számomra
2. a férjem, aki tanúja az életemnek
3. az őszi pocsolyákat, a bennük való ugálást
4. a bukfencezést
5. a puha és illatos gyapjút és a kötés tudományát
6. az ollót, amely akadálytalanul vág
7. a chilit, a curryt és a fokhagymát, na meg a keveréküket
8. a Te Igédet, mely ma épp felrázott
9. az ablakpárkány fehérségét
10. a hangot, amelyet a korcsolya kelt a jégen
11. a megmosolyogtató emlékeket ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése