2009. november 18., szerda

Anya bénázik, apa nem bénázik, Bernát okos

Némi szünetekkel ezt Bernát simán végigmondja, meg azt is tudja, hogy Bernát ügyes:) Azért mosolyogva utána szokta tenni, hogy anya nem bénázik, de nekem teljesen mindegy, hogy melyik verziót mondja, amikor pusziosztás idején felhúzza a vállát mosolyog és közli, hogy még!
Első hosszabb mondata a következő volt pár hete: baba repül fenn magasan. Ugyanis a rongybabát dobálgatta.
Ma már meg se kottyan neki olyan mondat, hogy világít a lámpa, indul az autó.
Teljesen egyedül bukfencezik.
Rajong a számokért, mindent megpiszkál, megnyomogat, amin szám van és mutatja, hogy szám, majd nyaggat, hogy mutassam az ujjammal és nevezzem meg. Így rettenetesen érdekes a mikró, a számológép, a telefon, a lift kijelzője. Én pedig csak most döbbentem rá, tényleg mindenhol számok vesznek körül minket, és nagyon nehéz dolga lehet annak, aki nem szereti őket.
Tegnap a fiúk repülőgépes videót néztek, Zsolt mondta neki, hogy a repcsi húzza a csíkot, Bernát pedig nagy komolyan kijavította: kondenz csík - ezt tőlem tanulta (nem csak a nagy komoly kijavítást).
Továbbá Bernát tudja forgatni a Rubik kockát, na nem kirakni, csak tekergetni, bár ahogy elnézem, tudatosabban csinálja, mint én. Hiába neki kell állnom tanulni pár trükköt.
Én csak egyet bénáztam, tegnap, de az tényleg vicces volt. Este megnéztük a Hajsza a föld alatt című filmet, és a képen látható szereplőt alakító színészt én bizony csak akkor ismertem fel, amikor a legvégén megnéztem a stáblistát. Anyukám most nem lenne büszke rám;)
Kötöttem is: nyaksálat, Kdatta oldaláról vettem az ötletet, egyágú előfonálból van, nekem jelen pillanatban a gombja tetszik a legjobban;) Nagyon puha és meleg és van két kabátom is, amelyikhez nagyon jól illik. Már csak kesztyűt és sapit kellene kötni hozzá, de egyikhez sincs semmi jó mintám, de majd keresgélek. Varrtam is a hétvégén és a héten is, de majd egy másik alkalommal mutogatom az eredményeket.
A karácsonyi húzogatós ajándéka is elindult.
Apa pedig tényleg nem bénázik, mert aki ilyen cikket ír, az okos, meg ügyes is!

1 megjegyzés: