2009. november 27., péntek

Könyv Karácsonyra

Josephine Nobisso: A Szentmise súlya - A hit meséje
A héten sikerült végre kézhez kapnom ezt a könyvet, amely ott lesz a mi karácsonyfánk alatt, bár még nem éppen Bernát korosztályához szól. Majd gyerekközin felolvasom és utána megmondom, hogy hány éves kortól érdemes elkezdeni, mert nem csak gyerekeknek élmény, én alig bírtam letenni és percekig nézegettem a rajzokat. Biztos vagyok benne, hogy Karácsonykor újra el fog bűvölni. (Elsős gyereknek szerintem simán felolvasható)
A könyv illusztrátora Szegedi Katalin, de nem csak a magyar kiadásét, mert már 2001 óta dolgozik nemzetközi kiadóknak is. Interjú az illusztrátorral.
A szerző: Josephine Nobisso 1953-ban született Bronx-ban és jelenleg is az Egyesült Államokban él férjével és lányával. Rengeteg, külföldön közkedvelt gyerekkönyvet írt már, hazánkban viszont ez az első kiadott könyve.
A történet egy igazi mese, amely magával ragad, megnevettet, elkápráztat, és akár ma is megtörténhet, vagy talán már meg is történt?
"Egy öregasszony egy darab kenyérért könyörög, és cserébe egy szentmisét tud felajánlani a péknek. Az események kapcsán csodálatos módon megindulnak a király rideg szívű alattvaló, hogy részt vegyenek az uralkodó nászmiséjén." (részlet a borítóról)

1500 Forintba kerül és a Missio Christi-nél lehet megvásárolni (itthon ők adták ki).
www.missiochristi.hu
info@missiochristi.hu

2 megjegyzés:

  1. Magyarul is megjelent? Szegedi Katalin nagy kedvencem! Sokat köszönhetek neki. Pár levélváltás kapcsán rengeteg tanácsot bátorítást adott az illusztrációs munkámhoz. Sok mondata máig forog bennem...

    VálaszTörlés
  2. Igeeeen és én annyira szeretem! Sok sok képét megnézegettem jó aprólékosan. Idővel más könyvet is be szeretnék szerezni az illusztrációival, mert nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés