2009. november 5., csütörtök

Kértem és kaptam

Az Úrban leld gyönyörűséged, s Ő megadja neked szíved kéréseit!
(Zsolt 37,4)
A cím nem teljesen igaz, mert mindabból, amit az elmúlt időszakban kaptunk, nem mindent kértünk, nem mondtuk ki, hogy ezt vagy azt kérjük (azt igen, hogy szükségünk van rá).
A Zsoltárból vett mondat viszont 100%-ig fedi a valós helyzetet. Muszáj kiírnom magamból ezeket a mi kis kincseinket, mert amit megtapasztaltam az elmúlt pár hétben, meg kell osztanom.
- Bernátnak fillérekért kaptunk eszméletlen jó őszi cipőt.
- Novemberre terveztük a téli megvételét, mire megjelenik Hajni egy zsák cipővel, amelyek számozás szerint vagy éppen jók vagy nem jók, de a valóság más: két téli cipő is volt benne, amelyek garantáltan jók lesznek tavaszig.
- Valami rendszert akartunk vinni a takarításba, mert félővolt, hogy vagy felemészt minket, vagy rumli lesz és kész. Flylady rendszer erősen adaptált változata.
- Az utóbbi időben nem jutottam el a nagypiacra, az itteni kicsit nem szeretem, se árban se minőségben nem megfelelő. Az házunk aljába! nyílt egy zöldséges, sándorfalviak nyitották és környékbeli őstermelőktől szerzik be az árút. Olcsó, szép, és nagyon helyben van.
- Egy szolgálótesó, akivel megtapasztaltunk, hogy ekkora változásokat tud okozni az eldöntött szeretet, egymás elfogadása (hozzáteszem, egyáltalán nem volt személyes konfliktus!)

Volt olyan ajándék, amit akkor kaptam az Úrtól, amikor mindenre méltónak éreztem magam, csak arra nem, hogy majd segíteni fog!
Tudom, a fenti lista nem tartalmaz hatalmas értékeket, megcsodálni való kincseket, de a mi kis hétköznapjainkba sok változást hoztak, sok sok apró örömet, és amikor rájuk tekintek, újra érzem, hogy Isten szeret, hogy ajándékai vannak a számomra.


Ebből pedig majd ajándék lesz:

További képek várhatóak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése