2009. november 5., csütörtök

Főztem

Miután már minden férfiolvasót elüldöztem a sok háztartással, főzéseredmények is kellenek.
Gombóclevest csináltam tegnap, még jó, hogy sokat, mert nagyon finom lett és még ma is szeretnék belőle enni. A receptet innen vettem és csak azért írok róla, mert a ház alatti zöldséges adott egy jótanácsot a gombóchoz, hátha másnak is jól jön, nem csak nekem.
Amikor a husit, a rizzsel, fűszerekkel összekavarod, tény hozzá egy kis vizet (20 dkg husi - 1 ek). Főleg, ha állni is hagyod, mert a rizs kiszívja a nedvességet és fűrészporos husi lesz.

Hajdinás palacsintát csináltam másodiknak, nem tudom, hogy mit rontottam el a tésztával, de egyszerűen képtelenség volt megsütni, szétesett, bugyborékolt, ronda volt (és csúnyán is viselkedett).
Az íze jó volt és ha már benne voltak az alapanyagok, nem volt szívem kidobni. Elővettem egy nagy serpenyőt és belemertem két nagy kanálnyit. Majd megsütöttem, mintha rántotta lett volna, kavargatva. Nem csináltam fényképet, mert viccesen nézett ki. Miután megsült, rálapítottam a tányérra, megkentem lekvárral és máris lehetett kanalazni. Az íze palacsinta volt, csak a formával voltak gondok.

2 megjegyzés:

  1. "Miután már minden férfiolvasót elüldöztem a sok háztartással..."

    Azért ne hidd! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, vannak itt kitartó emberek;)

    VálaszTörlés