2009. november 3., kedd

Ez egy nagyon jó nap volt

Takarításban követjük flylady-t, úgyhogy, mint a hónap első hetében a konyha a kijelölt zóna, azt csinálgattam. Délelőttre a sütő ki és letakarítása volt a feladat, délután pedig az asztal rendbeszedése, amely kritikus terület minősítésbe esik, mert mindig oda rakjuk le, ami ki akar esni a kezünkből.
Holnap délelőtt a szekrények letörlése kívülről, délután az asztal fölötti polcok letakarítása a feladat.
Ősz és tél között-nek neveztem el a mai ebédem, amelyet a színén kívül az íze miatt is nagyon szeretek. Curry-s rizs, karfiol tejföllel, az egész megszórva cayenne borssal. Színek alapján előbbi az ősz, utóbbi a tél. A múlt héten csináltam először, de egyszerűen annyira megkívántam mára is, hogy nem bírtam neki ellenállni. Szerintem nagyon finom.
Délután bicajoztunk, beadtunk a suszterhez két cipőt, vettünk barna filcet karácsonyi alapnak, lila anyagot nadrágnak és lila szürke csíkosat felsőnek, ami már majdnem készen is van, mert apa játszott este Bernáttal, amint kész lesz, megmutatom. Bernát annyira élvezte a bicajozást, hogy a Kenderbolt felé is elszaladtunk, mert itt vettem lenvásznat az adventi zsákocskákhoz, valamit két karácsonyos anyagot és egy kosarat, amelybe majd a zsákocskák lesznek. A kosárnak az az egyik legpraktikusabb tulajdonsága, hogy belerakható a biciklis kosaramba, de még alá is lehet pakolni.
Valamint még teáztunk egyet egy kedves barátnőnél a SzentImrében, haj de rég laktam ott, és akkor még nem volt olyan jó a konyha, mint most. Kiderült, hogy Bernát szereti a menta teát és a sótlan földimogyorót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése