2009. szeptember 9., szerda

Most én játszom:)

Más játékkedvének köszönhetően találtam rá erre az oldalra, és minthogy én szeretek a neten rendelni, így le is csaptam rá. És persze most egy csomó szép eszközt lehet nyerni a keresztszemezéshez, amit én egy kicsit hanyagoltam az utóbbi időben (kb másfél hónapja), de biztos vagyok benne, hogy vissza fog kerülni a terítékre.
Ami egyből felkeltette az érdeklődésem: a bannerek. Szegeden még sehol sem találtam, ha valaki már igen, vissza ne tartsa az értékes információt.
Az oldalhoz plussz játékért könyvjelzőt kell hímezni, azt még legalább soha sem csináltam, mindig papírkákat használok jelzésnek, amiket utána rendszerint a könyvbe hagyok, ez lehet régi buszbérlet, vonat-, mozijegy etc. Hibbant szokás, de én szeretem.
A képen látható hímzés pedig ajándék lesz, nyáron kötettett egy szuper házasság, csak még nem volt alkalmunk odaadni az ifjú párnak, mert most épp Erdélyben csavarognak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése