2009. szeptember 22., kedd

Címet lopnék, ezt

18-e vagy-e már?
Én is átéltem ma ezt a remek élményt:)
Zárás előtt 10 perccel összekötött hajjal, piros Live loud (ef424) pólóban, flegma félmosollyal, cofis hajjal (biztos ez volt a hiba) ácsorgok a pénztárnál és várom, hogy kifizethessem a kávét, a fokhagymát és két üveg sört.
- Elkérhetném a személyit?
- Mit? (ok, tudom, hogy bárgyú kérdés volt, de annyira meglepődtem)
- A sör nem a tidé? (igazából nem szeretem, hogy letegeznek a boltba, főleg mert én is mindenkit magázok - biztos ez volt a második hibám)
- De.

Még jó, hogy nálam volt. Még el is pirultam, nem kicsit, aki látott már személyesen elpirulni, az tudja, hogy nem semmi színárnyalatot tudok megütni.
A vicc az, hogy amikor bevezették a 18 éven felüli törtvényt, én már akkor is nagykorú voltam, és mindez cirka 10 éve volt. Úgy megdöbbentem, hogy azóta is csak nevetni tudok a történteken. Most lehetne villogni, hogy milyen remekül tartom magam, de azért ennyire nem.
A miheztartás végett, így néztem ki 10 éve:

2 megjegyzés:

  1. :)
    amikor a nővérem ötödéves egyetemi hallgató volt, első kislányával a pocakjában utazott a buszon, és meg akarták bírságolni, mert az általános iskolásokra (!) nem vonatkozott a kedvezménye!!!
    fel a fejjel, 40 évesen csak örülni fogtok!!!

    pepita

    VálaszTörlés
  2. Hehehehee, nem rosssz!
    Ja, engem sem érintett rosszul egyáltalán, de olyan jót nevettem rajta, gondoltam veletek is megosztom.
    Amúgy az én családom elég kortalan fejszerkezettel van megáldva, szóval jobb, ha magunknál tartjuk az iratainkat.

    VálaszTörlés