2009. március 13., péntek

Ilyen is van

Tegnap kinn Zákányszéken nagyba magyaráztam, hogy végre találtam egy olyan táncos gimis, kamaszoknak szóló filmet... itt L belekotyogott: Jaj, a Step Up.
Leesett az állam, oksa Lélek, értettem, szóval akkor tényleg jó a cucc. Tehát végre találtam az ezer plusz egy amcsi, táncos, gimises, film között egy olyat, amely kifejezetten szórakoztató, van tartalmi mondanivalója és nincs benne semmi, amibe bele lehetne kötni.
Szóval: nyugodtan oda lehet adni bármely kiskamasznak, nem kell magyarázkodni és semmin sem kell benne leakadni:) Ugyanis Nóra nem jön össze Tylerrel, míg nem szakít a barátjával, nincs még pici puszika se korábban. Nincsenek túlfűtött jelentek.
Legjobban a barátságok ábrázolása tetszett benne és a cserbenhagyások, mármint Nóra exe kihagyja a nagy sikerből a haverját, aki neki a zenéket készítette, majd megmagyarázta a lánynak, hogy ő is fog majd ilyen áldozatot hozni. És igen, alakul úgy a történet, hogy biza Tyler is kikerül a képből. Persze megoldják a konfliktust, de érdekes, hogy hogyan teszi meg azt, amit korábban elítél és hogyan oldja meg. Változnak a szereplők, de nem egyenesen, megteszik a kanyarjaikat. Igaz egy film nem képes olyan jól ábrázolni ezeket az utakat, mint egy igazán jó könyv, de amikor csak a zenéit hallgattam pakolászás közbe és eszembe jutott, hogy melyik mikor hangzik el a filmben, akkor valahogy rá lehet érezni.
Nem ragozom tovább, nekem tetszett és merem ajánlani:)
Itt van egy egész jó összevágás róla, sok jelenttel és még több zenével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése