2009. március 10., kedd

Egy átlagos nap


Múlt héten kaptam Zsolttól egy aranyos kis Kodak rózsaszínes pirosas fényképezőgépet, amelynek köszönhetően folyamatosan fényképezek (mint a kis Amelie). Mindig ott van a kabátom zsebébe, itthon pedig az asztalon és amikor csak módon van rá, kattingatok.


Ezen termésből osztok meg most néhányat, amelyek főleg azt ábrázolják, hogy Bernát mennyire résztvesz a mindennapi teendőkben, hiszen ki más tudná teljesen kipakolni a szennyeskosarat, vagy tapsolás közbe fonalat gombolyítani nekem.


A tegnapi könyvescsomag bontásról is néhány kép.


Valamint ma anyagot festettünk, elmentünk a festékes boltba, ahol nem volt ruhafesték, de ajánlottak egy másik helyet is, de mondta a csávó, hogy oda meg vigyük már el a névjegyét, mert bizniszelni szeretnének, meg amúgy is együtt szaunáztak a múltkor. El is vittem, a másik pali meg nekem akarta elmondani az üzleti részt, szóval ma majdnem belekerültünk a festékértékesítésbe. Természetesen szereztünk ruhafestéket, most még csak a rotyogtatásról van kép, de holnap szép fényben majd az anyagokról is lesz.

Bernát csuda okos ám, már fényképen is meg tudja mutatni anyát és apát, néha O.-t is. Tudja mondani, hogy igen, pontosabban ge, amiből a g hang g és d között van, így elég érdekes azt mondani, hogy az említett szót mondja, de eldöntendő kérdésre, ezt mondja, ha akarja:)
Már kétszer megállt a maga lábán kapaszkodás nélkül, igaz mind a két alkalomnak sírás lett a vége, de majd megtanulja, korábban a kapaszkodós állás is végződött sírással.

4 megjegyzés:

  1. Én is benéztem hozzád, igazán szép kisfiad van, és népi ruhafestés mindig is nagyon érdekelt! Majd még olvasgatok nálad, ha nem baj!

    Étkezés: én most csak kutató stádiumban vagyok, de minden építő jellegű hozzászólást szívesen elfogadok!
    Azt hiszem a húsutálat gyerekkoromból ered, de nem állatbaráti szinten inkább magam miatt! De lehet, hogy a neveltetésem volt rossz! Majd még kiókumlálom! :)

    Otthonoktatás: most vettem észre, hogy van ilyen bejegyzésed is, nagyon kíváncsi vagyok, megyek is és elolvasom!

    Orsi

    VálaszTörlés
  2. Jaj de ismerőőőős az a szennyestartó. Nemtán ugyanaz??? :)
    Csudaszép a kisfiad, és milyen házias :)

    VálaszTörlés
  3. Hihi, de az:)
    Emlékszem mindenki nézte, hogy jééé, szennyestartó? Mire mindig közöltük, hogy történetesen a jegyzeteimet tartom benne:))

    VálaszTörlés
  4. Szia Orsi, üdv nálam:)
    Én is olvastam már nálad, és le a kalappal előtted, amikor csini anyagot látok, akkor mindig bennem van, hogy nah majd ha lányom lesz, de amikor nálad járok, akkor egyből nagyon csípem a sok fiús oldalt is:)
    Húgom nem igazán húsrajongó, van amit megeszik, főleg ha anyunk készíti:) De van, hogy nem kívánja és ezt teljesen megértem.
    Amugy ha valaki nem eszik húst, mert nem szereti, azzal szerintem semmi baj nincs, én a "vallási fanatikus", meg egyéb érdekes elvek alapján kialakított húsgyűlöletet nem értem vagy furinak tartom.

    Orsi blogján van erről pár szó!

    VálaszTörlés