2009. március 25., szerda

327 és egy kis napfény valamit hétvégi Fülöp

Helyére került egy újabb polcdarab és a február óta dobozban élő könyvek is, 327-en telepedtek fel eddig a plafonra. Csudamód örülünk neki!
Zsolt talált egy érdekes élménybeszámolót a neten, eddig négy részét lehet olvasni, de még lesznek újabbak.
http://logout.hu/blog/sheratan/index.html
Már ott tartunk, hogy mindig megnézzük, fenn van-e már az újabb rész:) Tetszik, ahogy a srác leírja az élményeit, a látottakat és nagyon jók a fényképek.
Hétvégén Mindszenten voltunk Fülöp kurzust tartottunk, Zsolt koordinált, én pedig két témát tanítottam. Négyen alkottuk a teamot, ebből hármat képeztünk, na jó, engem is:) Ilyen jó kurzuson még soha sem voltam, nagyon megszerettem a résztvevőket és ugráltam a boldogságtól, amikor láttam, hogy mennyire szereti őket Isten és hogy innentől kezdve ezt már ők is el tudják fogadni. Az utolsó témába pedig mindenkinek lett helye egy közösségben. Igazi barátokra találtunk, sajnos csak decemberbe tudunk nekik megint kurzust vinni, mert a nagy nyári szeminárium most eléggé leköt mindenkit és addig még lesz egy Evangélium 7 fiatalja és egy János kurzus is. Bízom benne, hogy ezen a plébánián el fog indulni az igazi evangelizátor képzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése