2009. március 29., vasárnap

Egymás

A múlt héten, amikor mentem fogat mosni, láttam, hogy minden pelus külső szépen kimosva szárad a fregolni. Kikészítettem magamnak, hogy majd megcsinálom, de Zsolt megelőzött. Nem kértem rá és nem is mondta, hogy megcsinálta. Én minden nap szépen letörölegetem a számítógépét és a többi elektromos kütyüt, soha se kéri és én soha se mondom, hogy megcsináltam.
Azon gondolkodtam az ominózus fogmosás közbe, hogy amit én megteszek érte az pontosan annyi fáradtsággal jár, mint amennyit ő tesz értem. Akkor meg miért nem marad meg mindenki a maga feladatánál? De az az érzés, amikor megláttam a rám váró feladatot tökéletesen elvégezve, az az öröm, megéri, hogy minden nap egy kicsit játszak a másik térfelén.
Az egész gondolatfejtés mit sem érne, ha nem lenne erre is egy tökéletesen idepasszoló mondat a Használati utasításban:
"Hordozzátok egymás terhét, s így teljesíteni fogjátok Krisztus törvényét." Gal 6,2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése