2011. március 1., kedd

Farsangoltunk


Szombaton megrendezésre került a plébániai farsang. Igazi felüdítő kikapcsolódás volt, a közösségek nem csak beöltöztek, de műsorral is készültek. Volt disznóvágás, citerával, énekszóval, voltak villanylekapcsolós, sötétbe öltözött bábosok, akik uv fényt használtak és fehér kartonbábokat, a Gyertyaláng csoport nyugdíjasai pedig megmutatták, hogy kreativitásban még mindig ők a legjobbak {ajánlom megjegyzésre a süni jelmezt!}.
Természetesen mi sem felejtettünk el beöltözni, a gyerekeknek csak "sapija" volt, amit Bernát inkább farsang előtt hordott, de akkor még a délutáni alvásra se vette le, én Sárival alkottam párt: Hófehérke és a gonosz mostoha. Hárommondatos miniszíndarabbal álltunk elő, ami annyira hiteles lett, hogy egy kislánytól komoly fenyegetést is kaptam Hófehérke kiiktatása miatt, de hát tehetek én arról, hogy nem volt királyfi?
Batyus buli révén rengeteg finomságot vacsoráztunk, a képen látható medvéék által hozott saláta volt a legfincsibb, szerintem. És nagyon örülök neki, hogy sok fotó készült, mert így legalább felidézhetem később is azt a sok egyszerű. ám mégis látványos ötletet, amikkel a családok előrukkoltak.
További képek a plébániai honlap galériájában keresendőek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése