2011. március 24., csütörtök

Lelkigyakorlat elsősökkel I.

Ezzel a beszámolóval kicsit elmaradtam, de legalább két lelki nap eseményét oszthatom meg veletek gyors egymásutánban.
Az első alkalom még az előző félévben volt.

A reggeli közös imádság után Gyermek Bibliákat lapozgattunk és gyerekeket keresgéltünk. Ahol érdekes képre bukkantunk, elmeséltük a történetet, és felfedeztük, hogy Isten Igéjének minden szereplőjétől tudunk valamit tanulni.
Kísérleteztünk is:Megnéztük, hogy hogyan is dől össze a homokra épített ház! És milyen szépen állva marad az, amely sziklára épült.
Látogatónk is volt: egy lovag, aki elmesélte, hogy ő korábban rettenetesen félős volt. Mindentől félt, ami azért elég kellemetlen egy lovagnál!Megkérdezte, hogy mi mit csinálnánk, ha félnénk a sötétben, a zajoktól, egyedül. Jöttek is az ötletek szép számmal.
És ekkor elmondta, hogy ő is ezekkel próbálkozott, de Isten ennél sokkal jobb megoldást adott a számára. Megmutatta a kardján a feliratot. És a kis elsősök, akik még nem is ismernek minden betűt, lelkesen olvasni, bogarászni kezdték. De nem csak a kardja volt különleges, hanem a sisakja is, mert abban is volt felirat:

Vegyétek fel az Üdvösség sisakját,
a Lélek kardját,
vagyis az Isten Igéjét!
Ef 6,17


Felvettük!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!!!
    Egy ideig ez volt nálunk a kedvenc ének:
    Győri Márti: Öltözzétek fel a lélek fegyvereit

    linket akartam küldeni, mert szabadon letölthető, Győri Márti hozzájárulásával, csak nem sikerült :(
    Nagyon gyorsan megtalálod, ha még nem ismernéd.

    pepita

    VálaszTörlés
  2. Kösszi, nem ismerem, de megkeresem és megtanulom. Sajnos kevés gyermekdalt ismerek, mármint keresztényt, de igyekszem bővíteni a repertoáromat.

    VálaszTörlés
  3. Tudod, azt mondtam a minap a feleségemnek, hogy ha lenne 8-10 ember, akik teljes idejű szolgálók, simán lenne folyamatosan, egész napos dolguk abban az iskolában...néhány évig biztosan.

    Légy áldott Te is a szolgálatodban! Üdvözöl: ZoliTesó

    VálaszTörlés
  4. Oh, nagyon nagyon sok helyen lenne még, sőőőt van is dolog!
    Nekem személy szerint nagyon jók voltak a tapasztalataim, természetesen nem találkoztam minden oktatóval, dolgozóval én nem jártam minden egyes osztályban, csak ebben és ezen két tanítóval találkoztam és a segédjükkel, de ezek a gyermekek nagyon nagy ajándékot kaptak az Úrtól, hogy oda járhatnak iskolába!

    VálaszTörlés
  5. :) ez volt az első alkalom, hogy végre meg bírtam jegyezni a lelki fegyverzetet :) igaz, csak énekelve tudom felidézni, de már tudom!!!

    "előbb a sisakot, ami az üdvösség,
    aztán vedd kezedbe erősen a hit pajzsát..."

    remélem, nektek is tetszik majd!

    pepita

    VálaszTörlés