2010. október 30., szombat

Gyerünk - Újságajánló

A Gyerünk a Szeged-Csanádi Egyházmegye ifjúságának lapja.
Nem emlékszem, hogy én mikor találkoztam vele, csak arra, hogy már elég régen és mindig is nagyon kedveltem. Mindig találkoztam benne értékes írással és ismerős nevekkel, fényképeken ismerős arcokkal.
A mostani számban is van ismerős, Bernát keresztanyja egész jól látható:) (2.p.) Valamint Márti írt cikket, aki a plébániánk oszlopos tagja, a főszerkesztővel anno egy kollégiumba laktam, egy másik cikkíróval is, és Kondé Lajos volt az igazgató, akiről szintén van fénykép!

És egy kis ajánló, olvassátok el a "Megújulva megújítani" címet viselő írást a 7. oldalon!
Mi biztosan ehhez tartjuk magunkat;)
És ez alapján már tudjuk, hogy mi lesz a program, a beszédtéma a következő években:

2011 – a megtérés éve (megújulni hitünkben)
Ezen év során Krisztusra, lelki életünk megújítására, hitünk újrafelfedezése, újraalapozása figyelünk.
2012 – a közösségépítés éve (megújulni közösségeinkben)
Ezen év során az Egyházra, közösségeink megerősödésére,
fel frissítésére, kapcsolatainkra figyelünk.
2013 – a küldetés éve (megújulni küldetésünkben)
Ezen év során a társadalomra, a misszióra, embertársaink
szol gálatára, a felelősségvállalásra figyelünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése