2010. október 13., szerda

Én is tanulok

Már régóta érik ez a bejegyzés, de még soha sem volt ennyi apropója. Az utolsó előtti löketet Betti adta, az utolsót pedig U:E.
Most nem komoly és mély tanulásról írok, inkább amolyan kis apró, laza vicces tananyagokról, amelyek ugyan az élet része, de marginálisok, talán soha sem kerülnek elő. Bár annyi mindent tudunk, amit talán soha sem használunk és annyi mindent nem tudunk, amire sokszor lenne szükségünk.
Amit hallok, látok, megüti a fülem és felkelti az érdeklődésem, az nem ússza meg, hogy utána ne nézzek.
Verdák mesében{a kotvány szót is innen tanultuk}:
"mint gondol, mi vagyok, tuningolt velorex?"
Amikor meghallottam, még azt se tudtam, hogy így írják. Zsolt előrukkolt a következő videóval:
Én személy szerint csodálattal néztem, soha sem érdekeltek a különböző autók, a működésük se különösebben, de ez a kis film teljesen lekötött.
Zsolt is fellelkesedett és megmutatta ezt is: A csettegő. A családban hallottam már rokont beszélni, hogy megjavította egy csettegőt és ez meg az volt a baja. Én elképzeltem magamnak a csettegőt: egy összetákolt kis motor. Hááát, majdnem....
És végül az utolsó löket magyarázata. Ee hét révén e, mint evőeszköz. Bernáttal tanuljuk, hogy mi hova kell rakni terítésnél. Eszembe jutott, hogy nem is ismerem a "komolyan" terítés alapszabályait sem, gondoltam itt a remek alkalom, hogy utána nézzek. Erre ez a bejegyzés vár, meg amire mutat!

Gg héten, a gomb szó eszembe juttatta a gombkötőt, és ha hirtelen megkérdezték volna tőle, hogy az mi, bizony nem tudtam volna megmondani, de rákerestem és érdekes!

Persze sok, tényleg hasznos területen is szaporodtak az ismereteim, egyre nyitottabb szemmel és füllel járok. De álljon már meg a fáklyás menet, ki mondta, hogy a csettegő, a velorex és a terítés nem hasznos???;)

5 megjegyzés: