2010. október 19., kedd

Tartó - újrahasznosítás

Kártyatartót láttam a kedvenc ötletmerítős helyről, és végre sikerült befejeznem. A varrás része már két hónapja elkészült, de csak most szereztem be elegendő kétoldalú ragasztót a rögzítéshez.
Hozzávalók:
- kemény dosszié
- régi póló
- irattartó
- varrógép

Rámértem a pólót a dossziéra, körberajzoltam, kivágtam. Az irattartóból kimértem a 3cm-es csíkokat, majd rávarrtam a pólóra, szép sorjába. Nekem nem ment, hogy végigvarrom a két szélét, mindig elcsúszott, tény, hogy az anyag is nyúlik, de gyakorlottabbaknak szerintem nem kell külön-külön felvarrni őket.
És itt lépet képbe a kétoldalú ragasztó, először a gerincnél rögzítettem, majd a két oldalát és végül a behajtott anyagrészeket. {lehet, hogy van jobb eljárás is, de ez olyan logikusnak tűnt, az eredményt tekintve pedig használható is}
A tartó jelenlegi használója álomba merült a fotózás előtt, így én játszottam egyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése