2009. április 5., vasárnap

Virágok



Virágvasárnap van, az egész hét méltó volt egy ilyen dicsőséges bevonulás előkészítésére!

Bernát is ehhez mérten gyakorolt egy szót a héten: viag, nagyon aranyosan mondja és meg is tudja mutatni. Ma egy igazán megfelelő helyre látogattunk el a gyakorláshoz, a Füvészkertbe voltunk, folytatva a nagy csavargásokat. Még az üvegházat is végig tudtuk vele járni, pontosabban én mentem vele, mert Zsolt töretlen lelkesedéssel fényképezett. Az üvegházi rész kommentátora csuda érdekesen beszélt a növényekről, ha legközelebb is ő lesz, biztos, hogy meghallgatjuk megint. Nem hittem volna, hogy engem is ennyire érdekelni fognak a növények, Ilinek van egy projectje erre a témára, majd egyszer írok róla. Az viszont nem újdonság, hogy milyen remek "órákat" lehet majd tartani kinn, hiszen a terep adott és egyszerűen követeli, hogy mesélni kezdjen a látogató vagy mesét követeljen olyantól, aki ért hozzá. Nagyon tetszett, hogy minden rendezett volt, sehol semmi szemét, oda nem illő tárgy. Látszódik, hogy olyanok viselik gondját, akiknek tényleg szívügyük. Volt egy család is kinn, akik a Dunántúlról érkező rokonaikat hozták ki, mert fontosnak érezték, hogy megmutassák nekik.

Az Isten által teremtett világ egy díszes válogatása itt burjánzik városunk határain belül, ne hagyjuk, hogy nélkülünk növekedjék tovább!

3 megjegyzés:

  1. Én is jártam oda még az egyetem alatt, pedig alapra nem érdekeltek a növények, de az az üvegház tényleg fantasztikus... :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lehetett, lesz a Füvészkertben egy nagyon jó program, a cseresznyevirágzás ünnep, itt a link, ha esetleg érdekel: http://www.fuveszkert.org/?mod=hir&act=view&id=137

    VálaszTörlés
  3. Köszi Orsi, jó ötlet, nézegettem én is a honlapjukat, mert szeretnék minél többször kimenni, és jól kiismerni, hogy mire élesbe belevágunk az oo-ba, akkora mint a tenyerünket ismerjük és menet közbe utána rájöjjünk, hogy mennyi mindent lehet még felfedezni benne:)

    VálaszTörlés