2009. április 19., vasárnap

Panelreneszánsz

A szegedi Piárban volt ma egy rendezvény: Panelreneszánsz, amit idén rendeztem meg másodjára. Idén állítólag a tavalyi esős naphoz képest már többen voltak, ennek ellenére nem volt tumultus, pedig aki kihagyta, most sajnálja!

Volt kirakodóvásár, mi vettünk egy eszméletlenül jó logikai játékot, meg az egyik árusnál volt egy citera, játszhattam is rajta. Kinn lehetett a kicsiknek papírforgót készíteni, nagyobbaknak csuhéból babát vagy szívecskét, én idő szűke miatt az utóbbit készítettem. Lehetett íjazni, zsákba futni és még ki tudja mit, mert ez még nem a mi szintünk.
Az óriási bábok vegyen fogadtatásra találtak, voltak kisgyermekek, akik megijedtek tőlük, másoknak nagyon tetszett, Bernátot nemes egyszerűséggel teljesen hidegen hagyták, emiatt nem is tudtam végignézni a műsorukat, mert sétálni kellett, de amit hallottam, az nagyon jó volt.
Számomra a legjobb a Cuháré táncegyüttes műsora volt, valamint az utána levő táncolás, a képen látszódik, hogy itt sem volt alkalmunk egymás lábát letaposni, de a családias hangulat legalább adott volt.

8 megjegyzés:

  1. De kár, hogy nem voltak többen, pedig ez sokkal értékesebb, mint általában ezek a műbalhé-műbúcsúk! Utálom mikor itt Etyeken a sok műanyagból ki sem látszanak a játékos pultok!:(
    Ja, és a zene, az minden csak éppen kellemesnek nem monható!Egyszer biztos, hogy halláskárosult leszek dodzsemezés közben! :(

    VálaszTörlés
  2. Orsi, jövőre gyertek el, nagy a nappalink hálózsákos alváshoz:)
    Tényleg eszméletlen jó volt és brutál nagy hírverés fogok neki csapni jövőre, mert itt sok értéket láttam.

    Hétvégén állattenyésztési napok Vásárhelyen, mi vasárnap megyünk, a birkanyírást akarom nagyon megnézni, mert húgom jóvoltából eddig soha sem tudtam elszakadni a lovaktól, de most ide is oda is mehetek. Apa fotózni fog, én pedig minden helyszínen népszerűsítem a hordozást:)

    VálaszTörlés
  3. He? Birkanyírás? Hát az remek lenne, mivel a mi juhaink is megérettek a fodrászkodásra, de azt se tudom, hogy kezdjek hozzá. Majd Milán a zseni :D:D:D Hol lesz ez,van a neten fent valahol program?

    VálaszTörlés
  4. http://www.allattenyesztesinapok.hu/
    Minden vágyad így teljesüljön:)
    Van belépőjegy, ami egy napra szól és sajnos parkolójegyet is kell venni:( Én két éve voltam kinn utoljára, akkor is nagyon jó volt, meg az előtte években is. Szerintem ti nagyon hasznos ismeretségeket tudnátok ott kötni. Mi meg majd utána tanulunk tőletek:) Ahogy írtam, mi vasárnap tudunk kimenni (Zsoltnak melózni kell szombaton), szóval ha ráértek, koccanhatnánk a kendőkkel:)

    VálaszTörlés
  5. Nálunk Milán vasárnap dolgozik, úhyhogy csak a szombat esélyes, de nagyon rákattant a témára, úgyhogy bizti ott leszünk :)

    VálaszTörlés
  6. Akkor valamit kitalálok, hogy szombaton is ki tudjunk menni, csak mert annyira jó lenne találkozni.

    VálaszTörlés
  7. OK, az nagyon jó lenne :)

    VálaszTörlés
  8. 2-re biztos ott leszünk, mert a baromfibemutató nagyon érdekel, a birkanyírásról meg azt olvastam, hogy folyamatos.

    VálaszTörlés