2009. április 14., kedd

Egyenesen a barikról

Gira blogján akadtam rá erre az oldalra: http://www.gulyasgyapju.hu/mainmag.htm
Rákattantam, rendeltem és rövid időn belül két kiló gyapjúfonálnak lehettem boldog tulajdonosa, neki is álltam azonnal gombolyítani, miközbe megnéztem a Valami Amerika 2-t (eszméletlenül tetszett), majd kipécéztem egy számot belőle és azt hallgattam szakadatlan.

Az első alkotás egy peluskülső lett, amely még nincs teljesen készen, mert 4 darab gomb még hiányzik róla, bízom benne, hogy holnap már teljes lesz. Első ránézésre nagy Bernátra, de most kötök egy kisebbet is, történetesen ennek a gyermeknek is az az egyik fő tulajdonsága, hogy folyamatosan cseperedik, így nem aggódom, hogy potyára kötögettem volna.

10 megjegyzés:

  1. De jóóó!!! Nekem is meg kell tanulnom kötni!! :) Anyum kislány koromban tanítgatott, de akkor annyira nagyon nem kattantam rá. Lehet, hogy buta a kérdés, de nehéz megtanulni kötni? Megjött a kedvem megtanulni. Bár, időm még nincsen rá, de arra van az embernek, amire akar időt szánni... :) Ügyes vagy. És jól néz ki a baribunda.

    VálaszTörlés
  2. Buta válasz: nem:)
    Egyszer kell, hogy ráálljon az ember lányának a keze, utána megy. Vannak olyan trükkök, amiket már a netről tanultam meg.
    Anyum sztorija: egyszerűen nem jött ki neki a minta, két napig vesződött vele, sehogyan se akart a végeredmény olyan lenni, mint az újságban. Majd egyszer rápillantott a fordítva levő újságra, és akkor látta, hogy nem az ő készülékében van a hiba:) Én tuti emlegettem volna a tördelőket és a szerkesztőket pár napig:-)

    VálaszTörlés
  3. Bocs, férjem neve mögött rejtőzőm, marywolf vagyok:)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó! Majd okvetlen írd meg mik a tapasztalatok a gyapjú külsővel, mert olvastam hogy nem ázik át, de el nem tudom képzelni...
    Én tudok kötni, de nincs motiváció... Viszont eldöntöttem, hogy a harmadik gyerekemnél nem lesz papirpelus, szoval majd jöhetek tanácsokért? még lehet kötni is elkezdek ujra :)

    VálaszTörlés
  5. Tanácsokért bármikor:)De a puszta jelenlétednek is örülünk.
    Még mindig nincs gombom:( Szóval a tapasztalatokkal kicsit még várni kell, de Gira már évek óta ezt adja a lánykáira, szerintem őt is lehet faggatni, engem is ő okosított ki.

    VálaszTörlés
  6. A gyapjúkülső nagyon jól néz ki, igazán ügyes vagy! :)
    gitmargit: tényleg nem, ázik át, mi is ilyet használunk, be van lanolinozva belülről és kész is.

    VálaszTörlés
  7. Én is akartam ilyen gombosat 1x... meg is vettem rá a gombokat... Ha ketten összeraknánk, amink van... én a gombokat, te a kötést :) :) :)

    VálaszTörlés
  8. Ma vettem 40 db fa gombot, küldjek neked borítékba?:)

    VálaszTörlés
  9. Szuper! Egyre jobban hangzik ez az egész... Lehet, hogy most hülyeséget kérdezek :) A gyapjúfelső alatt mit használtok? tetrát? És megtartja a gyapjúfelső? mármint nem csavarodik, csúszik el?

    VálaszTörlés
  10. Én szoktam alá monapel praktikát használni, de tetrát is, szépen meghajtogatom, meg egy betétet teszek bele, azt is tetrát, azt már négyzetbe. Úgy néz ki, hogy nem mászik el.
    A hétvégén elhoztam apumtól a patentbenyomót, szóval mostmár nekiállhatok végre pelust varrni, vettem már bébiplüsst, tanulmányoztam a varrás menetét, de nem ígérem, hogy hamar kész lesz, mert most sokat kell készülnünk (május 1-3 kurzust tartunk).

    VálaszTörlés