2010. január 4., hétfő

2010 Élesben

Az első munkanap az évben, amikor már senkivel se koccintunk, már nem jön több sms, email. Apa korán indult dolgozni, mi pedig belevettük magunkat a háztartásba. Szépen indítottunk az 1. zónával (előszoba), mostunk, valamit megpróbáljuk magunkat átrágni az ünnepek alatt felhalmozott vasalnivalón.
Még nem találtam meg az igehelyet, amelyet mottónak szánok az évre, vagyis van egy amelyik nem hagy nyugodni, és biztosan az is lesz, majd elmesélem.
Írni kellene már legalább három könyvről, elkezdtem összeállítani egy képet a tavalyi munkásságomról (olyan sok nem volt, hogy napokig kelljen csinálni, de mindent a maga tempójába). Valamint elkezdtem ötletelgetni, hogy miket szeretnék idén megvalósítani. Kiolvasandó könyvlistát nem írok magamnak, mert menet közben mindig annyi jó adódik, és sajnálnám, amit félre kellene tenni és azt is, amelyik felkeltette az érdeklődésem és nem olvashatnám el azonnal.
Amit biztosan el fogok készíteni:
- gyerekszobába magasságmérő
- Bernát gyerekágya mögé falvédő
- horgolt babatakaró (már 5 négyzet kész van)
- kötött sapi, kiscipő, rugi (szóval válogatás a Drops-ról, a java nem vészes, gyorsan meglesznek)
- Zsoltnak gyapjúpulcsi (bár ezt valószínűleg csak jövő télen fogja tudni használni, még jó, hogy minden évben van hideg)

Körülbelül ennyi, mert természetesen ezer más apróság is eszembe jutott már, sőőőt, azt is kitaláltam, hogy mit fogunk adni jövőre a nagyszülőknek a szokásos naptár mellé. Még jó, hogy ezt idén nem találtam ki, mert tuti nekiestem volna. Magamnak is kinéztem egy képet, amit szeretnék elkészíteni, legszívesebben annak is nekiugranék már most, de nincs hozzá alapanyagom. Kicsit talán most örülök is neki:)

Nagy terveim és fogadalmaim nincsenek, nem is szoktak lenni. Korábban az igazi évkezdést számomra mindig a szeptember jelentette, az év végét pedig június vége. Most már a szeptember egy nem olyan fontos, január egy pedig még nem fontos. Egyszer talán egyik sem lesz az:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése