2011. június 15., szerda

Háziasszonyítás

Féjhezmenetel után jutottam el arra a szintre, hogy nyáron én is elsajátítsam a női fortélyok újabb területet: befőzés.

Nem is indultak rosszul első próbálkozásaim és lelkesen kutatom, gyakorlom a témát azóta is.
Tervet igaz nem készítettem, mint szibolya, mert félek, csak elkeseredés lenne, ha nem tudnám teljesíteni.
Beszámolni viszont már bőven akad miről.

Bodzaszörp, amit annak ellenére, hogy nem keveset csináltam, már meg is ittunk. Még jó, hogy a karácsonyi adagot azonnal elraktam.

Eper, napokon át minden reggel mentem egy láda eperért a piacra, már vártak :) Elézve Bernát és a rizsfelfújt című idilli 10 perceket, bizony megérte.

Meggy, van lekvár, szörp, magozva eltéve meggyszósznak és a magokat is letakarítottam, hogy az unalmas téli időszakban, meggyszószebéd után lehessen alkotni is.

Jelenleg itt tartok, természetesen vannak vágyaim arra vonatkozóan, hogy mit szeretnék ezen a listán látni.

1 megjegyzés:

  1. Mi is fözögetünk befele :)Most jön a meggymindjárt pakolom üvegekbe... Hogy mostad meg a magokat? És hogy csinálod a meggyszósznak valót?

    VálaszTörlés