2011. május 30., hétfő

multitude monday 453-467


Drága Mennyei Atyám hálatelt a szívem mindazért, amit az elmúlt héten nekemajándékoztál!

a sok bicajozást, amiket Bernát és Kaleb is nagyon élvez
hogy Zsoltnak is van biciklije és hárman kerekezhetünk, Kalebet szállítva
hogy Bernát már komoly távokat meg tud tenni
Bernát bukfenceiért, és már lendületből, dobbantással, így-úgy is tud bukfencezni és nagyon élvezi
mert Kaleb olyan lelkesen fordolódik a nagyágyban, hozzánk kapaszkodva feláll, majd elengedi magát és kacagva hátrahuppan
hogy átalad szerveződnek az előttünk álló kurzusok és nagyon izgalmas hónapok állnak előttünk
hogy annyi képet vettek ebben a hónapban, amennyit még soha sem
mert süröghettem, foroghattam a konyhában, és mindennek látható, illatozható, elfogyasztható eredménye van
és külön hálás vagyok azért, mert sok sok bodzsaszörp és eperlekvár lapul a raktárunkban
mert fillérekből remek ruhák kerültek hozzánk, sőőt, még arra is adtál lehetőséget, hogy másokra is tudjunk gondolni
a tegnap esti SzentAndrisos találkozóért, amikor nagyon jót imádkoztunk, rengeteget nevettünk a megosztás közben és garantáltan nem felejtjük el, hogy mi a küldetésünk
és mindenekfelett a legnagyobb élményem, hogy befogadtak! mert kiálltak mellettem a testvéreim, és ezt így még soha sem tapasztalhattam meg, egyes emberek már álltak ki mellettem, bár általában úgy, hogy én nem voltam jelen, de most körém, mellém álltak, köszönöm hogy újra, meg újra tanúságot tehetünk rólad

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése