2011. május 23., hétfő

multitude monday 432-455.



Hálával teli a szívem mindazért, amit az elmúlt héten juttattál nekem drága Mennyei Atyám, kiemelni most ezeket tudom:

- készíthettem bodzaszörpöt, először életemben - és mindannyiunknak nagyon ízlik
- azon két emberért, akiket folyamatosan lehetett zargatni bodzaügyben
- Robi atya szombati tanításából a kinti szolgálat ellenére hallhattam egy gondolatmenetet és tudom, hogy a Te üzenetedet hallottam! és máris tettekre sarkallt
- hatodikos lányok véleményt nyilvánítottak az otthonoktatásról, köszönöm, hogy minden eszközzel bíztatsz
- horgolok egy takarót, amilyenre mindig is vágytam, olyan jó, hogy ennyi mindent megkaptam, amire már oly régen vágytam
- Zsolt csodás fotói, amelyek hétről hétre jobbak
- egyre több képet tölthetünk fel stock oldalakra, azaz egyre több lehetőségünk van
- a tegnapi szentmiséért, a házasságrendezésért, a nevetésért, a jó időért
- hogy kórusműveket is éneklünk
- van sütőm, ami süt, és van sütnivalóm, amit megsütök és vannak sültre éhes gyomrok, amelyek jóllakattak
- Bernát már ki tudja gombolni egyedül az ingét, majdem minden ruhadarabjával elboldogul egyedül
- Kaleb hihetetlen sebességű mászása, mosolygós ébredése, azonnali hangicsálása
- sípolókoncertekért
- a fedettpályás tollasozásért

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése