2010. december 6., hétfő

Hétköznapok Bernáttal

Tanulgatunk, foglalkozunk, randalírozunk, csak épp itt mélyen hallgatok mindezekről:)

De most egy kis fényképes beszámoló következik az elmúlt hetekből:
Rendrakás, mint már régebben is írtam, a cipőket Bernát szokta elpakolni, mindig mindenkiét. Eleinte csak be kellett dobálni a szekrény aljába, majd beszereztük ezeket a remek tárolókat, azóta mindennek megvan a maga helye. Pár napig tanultunk, hogy melyik doboz melyik cipőé, nem nagyon szokta eltéveszteni. Mikor indulunk valahová, mindig ő készíti ki a cipőket, megkérdezi, hogy melyikeket vegye ki, hogy én a csillagosat vagy barnát kérem-e? Tegnap mise előtt kereste Zsolt cipőjét, remek lehetőség volt, mert a másik szobából adhattam az utasítást, alsó sor, jobbra, fekete cipő. És ment;)
Amikor apa hazaér, az ő cipőjét is ő rakja el, "mert ez az én feladatok" mondja hozzá.Az első teregetése;) Szüksége volt a kosárra, amibe a kiteregetni való ruhák voltak, én pedig nem tudtam azonnal segíteni, de megoldotta a problémát, jött is mosolyogva, hogy kiterigetett. Csak azután szedtem le innen a száradnivalót, miután lefeküdt. Ezek szerint többet kell teregetni közösen;)
Mi épp kipakoltunk, és igyekeztük csökkenteni a hazaérkezést követő rendetlenséget (szennyes ruha és egyéb pakkok). Bernát pedig játékba kezdett mindazzal, amivel még nem foglalkoztunk, megágyazott és humott egy kicsit közbe.Porcelán gombokkal és anya sapkájában a legjobb nedves földet rugdosni.Bicajjal nagyokat lehet már vele sétálni, itt még azért nem jártunk olyan messze, de még csak a bevezetőnél tartottunk. És ahogy elnézem, megint lehet emelni az ülést.Bogárlesen.A gyermek nappal teljesen szobatiszta, mostmár mindenfelé visszük pelenka nélkül. Estére még kap, de délutáni alvásnál már nem kell. A kakilással azért nem volt ennyire egyszerű, ahhoz bizony kellett a pelenka, de mindig kérte, elvonult, a rendszer jól működött. Mi lelkesen próbálkozunk, hogy erre is jó ám a bili, de valamiért nem, egészen addig, amíg a bili be nem költözött a wc-be, azóta kér mesekönyvet és ez is megoldódott. A képen már a második adag látható, amit végiglapozott, egyszerűen kipakolja.
Hatalmas siker lett ez a játék, itt épp egyik golyó sem akart egyedül lenni, majd színek szerint külön sávba húzta őket. És ami a legaranyosabb, mesél közbe, mert a golyók a sisakos lovagok, akik barátok, és vannak egyformák etc. A birka bőr is hatalmas sláger, mindazt, ami ki volt készítve TS, szépen idehordta.Ez a kártya nagyon bejött, a feliratokat én pakolom hozzá, de nemsokára garantáltan megjegyzi, hogy melyik hova illik, én meg majd jól meglepődöm, pedig tudom, hogy ez is el fog majd jönni.Az új asztal is használatba lépett.Az a helyzet, hogy ezért még csak hibáztatni se lehet, tőlem tanulta:) Van egy nyomdánk, amit nem kell festékbe nyomkodni, mert a nyomatolója eleve festékes, én ezt nem tudtam és amikor megkaptuk, rányomtam a lábamra és a csini halvány rózsaszín nadrágomon mosolygott kéken a napocska. Bernát természetesen látta és meg is jegyzete. Azóta mindig vannak rajzok a combján:) És amikor megjelentem a fényképezőgéppel, nem is kellett kérni, hogy mutassa a tenyerét, nagyon tudtam, hogy mi a kép célja.
Ő most itt szobor!
Ilyen színpompás garázsa sincs minden autónak.A tegnap esti mini ünnepségünk. Mikulás volt a 10-es szentmise után, rengeteg csomagot hozott, még a felnőttek is kaptak! Misi atya volt a leglelkesebb segítsége:)
Most ehhez mit írjak?;)Alvás és mákosgombóc evés után a csíkos és kék csapat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése