2010. december 26., vasárnap

Egyre jobban szeretem a betlehemeseket

Mindig is szerettem a betlehemeseket, sokban szerepeltem magam is. Volt olyan, melynek a szövegét az egyik osztálytársunk írta, volt, amely Panelbetlehemes névre hallgatott, Gáspár voltam benne, az egyik kolitársam megzenésítette az egyik verset belőle, még énekeltem is:)
Azért szeretem, mert ezen darab alatt garantáltan észrevesszük, hogy Kiről is szól a most már szinte hátunk mögött levő ünnep. De ami a legjobb, az, hogy minden évben megünnepelhetjük.
Most a cserkészek adták elő, és nagyon ügyesek voltak, minket is megénekeltettek, az előénekes angyal nagyon szép népies hangon kezdett, meglepett, hogy ilyen erős és kiforrott hangja van annak a lánykának, hiába, sajnos korábban nem hallottam énekelni.
Volt egy kis improvizáció is, de annyira jó volt a csapat, hogy a pannonhalmi szeminárium után már csak azt sajnáltam, hogy nem állok ott közöttük.Azért a családunk képviselte magát;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése