2010. november 2., kedd

Túrjunk könyvet!


Ez már számomra is a Na nee! kategória, de bizony kincsek vannak a turiban. Igen, tudom, ruhákat tekintve ezt már magam is rég felfedeztem, de elérkezett az ideje, hogy a másodkézi boltok kínálatában elkezdjem nézni a könyveket is. Filléres kincsek tárházára bukkantam.
Nem mondom, hogy nem volt kettős érzésem, amikor kilóra vettem meg a könyvet, de azon a szép kötőskönyvön még ez a megaláztatás se rontott.
Gondolom más város turijaiban is van elkülönített polc könyveknek, de itt Szegeden három helyre mindig beszaladok megnézi a polcokat {Olajbányász tér, Diófa vendéglő melletti, Szent István téri}. Könyvek száma 5 és 20 között mozog, áruk maximum 500 forint, mely vagy darabban vagy kilóba értendő. A gyermekkönyvek pedig még ennél is olcsóbbak!
A felhozatal változó, kiszámíthatatlan, azaz tőlünk igényel rendszerességet, kitartást;)
Jelenlegi kedvenceim a képeken!

2 megjegyzés:

  1. Nálunk sajnos nincsenek könyvek a turikban,pedig engem is érdekelne!

    VálaszTörlés
  2. Én is csak fél éve fedeztem fel, előtte nem láttam, hátha fél év múlva nálatok is lesz;)

    VálaszTörlés