2010. május 17., hétfő

OO-s konfin jártunk


Szombaton mi is ott voltunk az otthonoktatós konferencián Bicskén és nagyon nagyon jól éreztük magunkat, Bernát nagyot játszott O van, mi előadásokat hallgattunk, beszélgettünk, ismerkedtünk, és végre olyanokkal is találkoztunk, akikkel már virtuálisan ismerjük egymást.
Eszter, köszi, hogy megszervezted, nagy áldás volt a számunkra.
Git, köszi a ruhákat, ezek fantasztikusak!
(a kép még "javítva" lesz, lekapjuk a szemüvegcsillanásokat, meg rendezzük a színét, utána jó nagyba feltesszük és le lehet szedni;))

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Csak most jöttem rá, hogy te ki is vagy, pedig már jó ideje be-benézek hozzád a blogra, de Bicskén nem ismertelek fel. Majd kérek szépen én is egy ilyen képet.

    VálaszTörlés
  2. Ezek szerint mégsem vagyok akkora jelenség, mint amekkorának képzelem magam ;)
    Én is jártam már párszor a blogodon, de rendetlen alak módjára nem tettem rendszeresen, na de ez most megváltozott:)
    Kép jut majd, csak pár napon belül "feljavítjuk" egy kicsit;)

    VálaszTörlés
  3. Akkor remélem tudod majd "hasznosítani" a ruhákat. Az a vászonnadi, amit még Áronnal varrattam magamnak, sajna nem került elő... A kék ruhában meg történelmi pillanat zajlott: abban államvizsgáztam!

    VálaszTörlés
  4. A kék most van rajtam, csuda csini és kényelmes!
    Nagyon nagyon tetszik az összes, igazi kincs!

    VálaszTörlés
  5. Örülök! te amúgy is igen csinos kismama vagy! :)

    VálaszTörlés
  6. Ennyi sok dicséretet, köszi, köszi!

    VálaszTörlés
  7. Mary, nagyon szívesen a szervezést! Örülök, hogy áldás volt.:)

    A képből tudnál majd nekünk is kellene egy megaformátum, hogy aztán elérhetővé lehessen tenni a többieknek. Úgyhogy mi is várjuk. Ha mailbe előbb tudod küldeni, mint ahogy a blogra kiteszed, akkor azt is megköszönném.

    VálaszTörlés
  8. A képes mondat kissé összekusza lett. :( Azért gondolom ki tudtad bogarászni a lényeget.:)

    VálaszTörlés
  9. Zsolt szerdán vizsgázott, tegnap este retusálta ki, de nem tom merre mentette, mert én elaludtam, mire végzett, estére meglesz!

    VálaszTörlés