2010. május 10., hétfő

Csökkentett mosásmennyiség

Rendben, ennél azért többről van szó;)
Bernát itthon majdhogynem teljesen szobatiszta, csak estére kap pelust.
Szépen jár a bilire, majd a kivehető közepével elindul és szépen kiönti a wc-be. Már kakálni is szokott bele. Általában akkor sikerül minden pisi a helyére, ha pucér a feneke, mert már a kisgyatya is azt eredményezi, hogy akkor nem kell bilire menni. Eleinte kérdezgetni kellett, most már játék, sőőőt, mesenézés közben is feláll és szalad a bilihez. Döbbenetesen ügyes.
Délutáni alvás közbe se pisil, nyugodtan maradhat pelus nélkül, ilyenkor azért nekem kell észnél lenni, hogy ébredés után gyorsan bilire kerüljön és ne az ölembe ültessem.
A környékre vittem már le pelus nélkül, és kibírta hazáig. Nagyobb kalandozásokra még nem indulunk pelenka nélkül, de nem is kell ezt elkapkodni, én már attól is repesek, hogy sok hazaérésnél száraz a pelus!
Azóta nem sokat kell kimosni, hihetetlen, hogy egyik napról a másikra eltűntek a mosásból a pelenkák, az a pár darab szinte fel se tűnik.
Ezek szerint lesz kb 3 hónapom, amely szinte mentes lesz a pelenkázás alól, csak bele ne szokjak a nagy jólétbe ;)

2 megjegyzés:

  1. Hűha, de ügyes!!!!! Irigykedek :)

    VálaszTörlés
  2. Azért még vannak balesetek, ha rendesen fel van öltözve, akkor nem mindig megy, vagy szól, akkor sokat kell kérdezni, és ha kérdezem, akkor is megy. Csak nekem kell észnél lenni, na de az én időérzékem, szóval elég vicces.
    Úgyhogy marad a pucér fenék itthonra, hosszú felső, meg térdig érő zokni, vicces, de legalább működik :)
    Szomszédoltunk egyet fürdés előtt, akkor ráadtam egy moshatót, és ügyesen szárazan hagyta, amikor levettem róla, közölte, hogy akkor most megy pisilni:)

    VálaszTörlés