2009. október 10., szombat

Puha sál, hímzés takaróra, ajtóra

A Lidleben találtam a sálhoz való "bogyós" fonalat, van egy szomszédasszonyom, akit megkértem fonalfigyelőnek és remekül teljesíti a feladatát, még telefonon is felhívott miatta. Zokninak való fonalat is vettem, majd csinálok róla fényképet, de lehet, hogy csak akkor, amikor elkezdek vele dolgozni.A bogyóssal, a fonalak csomagolásában található leírás alapján nem boldogultam, ezért segítséget kértem Gabellától, aki 24 órán belül a rendelkezésemre bocsátotta a szükséges információkat (használjátok ti is). A szemfelszedési technikával sem találkoztam korábban, igaz nem tudom, hogy ezen a fonálon kívül még mire fogom tudni használni, de legalább ez is belekerült a tarsolyomba.
Bernátnak horgoltam egy takarót, még mielőtt megszületett. Jól látjátok, sima, szimpla, egyszerű kis pálcikákkal készült (a fonalat akkor vettük, amikor a cukorterheléses vizsgálat volt). Azért nem bonyolítottam, mert az egyenletes horgolást akartam gyakorolni. Hogy ne legyen olyan kis semmilyen, végre került rá díszítés is.

Lakásunk elhelyezkedése végett rengeteg szomszédasszonyunk van, a nem szabad rágyújtani tábla az egyiküknek készült, ajtótcseréltek, a régin pedig volt egy matrica, gondoltam az újra méltatlan lenne hasonlót tenniük. Így legalább megint használhattam a műanyag vásznat. Amúgy se szeretek a fiók számára kézimunkázni.A xszemes játékra már készítettem egy könyvjelzőt, de rájöttem, hogy újabb technikákat kell elsajátítanom. Vettem fehér panama vásznat és megfestettem kávéval. Ráadásul kicsit márványos is lett, nekem nagyon tetszik. Legközelebb a gyümölcsteát és a vörösbort fogom kipróbálni. A minta abból a Foltvarázsból származik, amelyből a békát készítettem.
Már azt is tudom, hogy az elkészült könyvjelző hová fog kerülni, csak még azt nem, hogy pontosan kihez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése