2009. május 4., hétfő

Kicsit szünetel

Tegnap megvarrtam életem első pelusát, a patentolását kicsit elszúrtam, meg nyomi is lett egy csöppet, de szép plüss és nekem nagyon tetszik, mondhatni büszke vagyok rá. Viszont a varrógép beadta az unalmast, valahogy nem tudok vele varrni, alul a szál összemacskásodik, aki jobban ért hozzá biztosan tudja, hogy mi a baja, én nem. Megpróbáltam mindent, ami tőlem telik, de most azzal nyugtatom magam, hogy nemsokára nekem is kézzelfoghatóan lesz anyukám és majd ő megcsinálja.
Így az első nagy fellángolás után marad az egyszem sk pelus és várj a társait, kettő már ki van szabva, egy felpatentolva, a másik tépőzáras lesz, hogy ezt is kipóbáljam. A szabásmintát is megcsináltam, szépen megrajzolva, teljesen felpörögtem rá:)
Van már nekem is nyáriruha anyagom és homokozói homok színű vásznam is, amiből Bernátnak és nekem tervezek nadrágot, hogy nyáron nyugodtan belefeledkezhessünk a lapátolásba. A mostani kudarc és kényszerpihenő ellenére nagy arc volt, aki ezt a varrás dolgot kitalálta, mert nekem ez bejön.

2 megjegyzés:

  1. :) igeeeen! Éljen a pelusvarrás. Nekem is van kiszabva pár, de sztem a felét már kinőtte Enéh. Olyan ritkán jutok a varrógéphez. Nekem is volt ilyen szálgabalyodás... az alsó orsótartón nálam van egy csavar, azon kellett állítani. Sok sikert! Aztán kérünk képeket!

    VálaszTörlés
  2. Köszike a megerősítést, én is ilyesmire gondoltam, majd megvizslatom.
    Készítek képet majd a nyomiról is és szerintem fel fogom tenni, hátha a bátortalankodók is kedvetkapnak, látván, hogy nem kezdi mindenki profin.

    VálaszTörlés