2011. január 24., hétfő

Fánkot készítettünk


Gita kérdezte, hogy hogyan lehet színesebbé tenni a februárt. Már az első javaslat a farsanghoz kapcsolódott és most én is ehhez szeretnék csatlakozni.
Február, farsank {uh, F betű;)}, azaz fánk {ej de jó, ez is}.

Én két héttel ezelőttig azt hittem, hogy fánkot készíteni valami rettenetesen bonyolult dolog, mellesleg nem is a kedvencem, úgyhogy nem volt nagy a motiváció. De most a rengeteg szoptatás, plusz tejcsi miatt eljutottam arra a pontra, amikor valami "zsírban és csokiban tocsogó" ételre kezdtem el ácsingózni, mint a Tündérke a Shrek 2-ben.
Így hát fánkot készítettünk:Dagasztottuk, lapítottuk.
Ez már ébredés után,a tejivászat azért még mindig az első:)
Utána pedig leette a csokit, itt még gyakorlatlan volt, néhány delikvens után már úgy le tudta enni róla, hogy a fánk alig sérült:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése