2010. szeptember 16., csütörtök

Kirándulás beszámoló 1.

Az elmúlt hetet Balatonfüreden töltöttük (elméletileg nyaralás volt, de az idő közbeszólt, így kirándulásnak hívjuk). Egy barátunk felajánlotta nekünk a nyaralóját, így minimális költségvetéssel elmehettünk: kirándulni;)
Amo, az Úr áldjon meg!
Ildi is velünk tartott az első pár napban, ezért Bubu autójával mentünk.
Bubu, az Úr áldjon meg!

Hétfőn érkezünk és gyorsan frissen le is mentünk a partra, valamint a reformkori városrészre. Engem levett a lábamról, nagyon élveztem. Még egy ismerőst is láttam, még gimis korszakomból, de olyan kis bamba és bizonytalan voltam, hogy nem mertem megszólítani, pedig tényleg ő volt az.
Arra van Tihany!
Kedd:
Irány az első vár, hamár felfedeztük a Hétpecsétes Vártúrák kalandot (ötlet innen), mi sem hagyhattuk ki. Bernát amúgy is rákapott néhány lovagos könyvre mostanában.
Nagyvázsonnyal indítottunk:
Bernát könyvei éreztették hatásukat, soha sem látott lelkesedéssel vettük be magunkat a várba, soha se gondoltam volna, hogy én ennyire fogok lelkesedni egy ilyen kirándulásért.
Átmentünk a Posta múzeumba is, számomra a kirándulás egyik fénypontja volt, nagyon élveztük mindannyian. Én 2001-ben kaptam először mobilt, ez a típus ma már kiállítási darab!
Régen soha sem élveztem a maketteket a múzeumokba, valahogy nem mondtak nekem semmit, de Bernát felfedeztettem velem őket, egyiktől szaladt a másikig, még a múzeumi néninek is elmesélte, hogy melyiken mi van. A néni se volt hálátlan, egyből beüzemelt nekünk egy kapcsolópanelt, magyarázott, szemléltetett, nagyon érdekes volt.

A királyos panoptikum szerintünk borzalmas volt, véleményünk szerint ronda.

Szerda:
Lóczy-barlang: Bernát most volt először barlangba, nagyon élvezte.A barlang bejárata fölött.
Majd felsétáltunk a Jókai kilátóhoz, ahonnan nem láttunk semmit, mert köd volt, de mi élveztük az erdőben barangolást.
Amikor leértünk, Bernát potyázott egyet a barlangba, mert a néni megengedte, hogy apával megint bemehessenek.
Kirándulás beszámoló 2.

1. Gyertek legközelebb Szádvárra! Épül, szépül a vár. Március 15-én újabb vármentő napot tartunk.

2. szijja, sajni Tamás most hirtelen nem tudom, hogy kivagy, de megnézzük az ottani várat is:)
    Szóval legközelebb erre kirándulunk;)