2010. június 24., csütörtök

Vírus

Nem, nem történt adatvesztés, a gépek jól vannak. Csak nekem sikerült szorosabbra fűzni a kapcsolatot egy vírussal, amely hasmenést és hányást okozott. Még a víz sem maradt meg bennem, így egy nap alatt eléggé legyengültem. Tegnap estére be volt ütemezve a dokihoz egy ctg, felhívtam, mondta, hogy menjek be, ha bírok, így Zsolt és Bernát is elkísért, nem volt semmi gond, baba remekül érzi magát, semmi összehúzódás vagy más váratlan esemény.
Ma már egész sokat tudtam inni, szinte pótoltam a tegnapot, az evést nem nagyon erőltetem, nem is nagyon kívánok semmit, turmixolva főtt krumplit és répát.
Azért egész nap ment az ima, már amikor nem aludtam totál kiütve, hogy most el ne induljon a szülés, mert én most nagyon gyenge vagyok egy szüléshez. Magamon is meglepődtem, még a tollat se bírtam rendesen megfogni.
De dicsőség az Úrnak, már minden rendeződött és holnapra már megint csudi erős leszek!

Ja, és már mint minden totál logikátlan, tegnap egész nap baracklevet kívántam, de eszelősre, védőnő, meg a doki is mondta, hogy hát nem épp ezen állapothoz való nedü. Természetesen nem bírtam magammal, így egy pohárral megengedtem magamnak, lesz ami lesz, legfeljebb visszajön. De nem! Sőőt, gondolom a cukor miatt, vagy csak az érzés;) de onnantól kezdve egyre jobban érzem magam. Hiába, jól meglett teremtve az ember!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése