2013. november 6., szerda

Mindent a maga idejében

Én nagyon szeretem a karácsonyt :) 
Szeretem megünnepelni, hogy az Ige testé lett, szeretem, hogy erre az adventi időszakban sokáig lehet készülni, szeretem, hogy sorban apró kis fények ragyogják be az otthonunkat, városunkat. Minden pillanatát élvezem, és bár a mi stílusunk erősen minimalista, karácsonykor azt sem bánom, ha egy-két díszítés kicsit inkább giccses, mintsem egyszerű.
Napok óta folyamatosan jönnek az újabb ötletek, bejegyzések, posztok tél, karácsonyt témában és bizony engem is magával ragadott a lelkesedés :) Ezerszámra lettek ötleteim, hogy mit csináljunk a gyerekekkel, magam is növeltem a karácsony, advent keresőszavak gyakoriságát a neten.
Aztán mintha hirtelen valaki behúzta volna a kéziféket, azt rendben van, hogy én már erre figyelek, előkészülök, de még ősz van! A fiúk is tudják, hogy ősz van:) 
Úgyhogy én tervezgetek, gyűjtögetem a hozzávalókat, örülök a rengeteg ötletadásnak, mert így biztosan nem lesznek üresjáratos napok, titokban persze készül az adventi naptár, a koszorú, de számukra csak advent első napjával indul a készülődés :)

Gyors ihletforrásért pedig ellátogattam az Art Projects for Kids oldalra, valamint átlapoztam a már korábban kinyomtatott anyagokat, és ki gondolta volna, kincsekre leltem, lehet, hogy rövid lesz ez a november :)

Lett is egy kis tanulás őszi foglalkoztatókkal (Homeschool Creations) és őszi termésekkel, nyári képpel a háttérben (decemberre azért ez már le fog kerülni).
 Káleb számolta meg a kevesebb képet tartalmazó kártyákat, Bernát a többit.  - feladat: a kártya alján három szám található, arra kell tenni a "makksapit", azaz a makk kupacsát, ahány képecske van a kártyán.
 Dobókockázás: itt minden kupacsot elhasználtunk, egy-egy kockával dobtak, és amilyen számot, a hozzá való részre tettek egyet.
És ősszel is van autóverseny (Mama Jenn oldaláról), a bábok voltak a kupacsok, decemberben vajon mik lesznek a bábok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése