2009. június 8., hétfő

Tovább gyűrűzik a zsebpénzbotrány

Feltehetőleg a média ezt, vagy tartalmában kifejeztten hasonló címet adna a témának és egészen másra hegyezné ki, mint amit mi fontosnak tartunk. Zsebpénz címen írtam már korábban egy bejegyzést, ez annak a továbbgondolása, pontosabban megerősítése és kiterjesztése.
Szombaton keresztfiam édesanyjával beszélgettünk erről, hogy ők pont úgy csinálják, ahogy leírtam, csak ő nem írta le:). Viszont tud sok sok gyakorlati tapasztalattal szolgálni. Azaz: náluk a gimisek kapnak meghatározott összeget, ők másik városba kerültek. Ebből az összegből kell finanszírozniuk az ennivalót, a buszozást és a haverok/barátnők ajándékát. Nekem ez a barátnő ajándék dolog eszembe se jutott eddig, hiszen minket is annyi szülinapra meghívtak régen, mindig kellett vinni ajándékot, meg buli nélkül is szeretünk adni. Így most a korábbi bejegyzést ki tudtam egészíteni egy kis gyakorlattal.
Egy másik anyuka tapasztalatát is szeretném megosztani, pontosabban ő már megosztotta én csak az elérési útvonalat adom meg: erre!
Várom mindenkinek a tapasztalatát, gyakorlati megvalósítását a témában!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése