2012. január 10., kedd

Bábozzunk

A tavalyi karácsony lévén szűk költségvetű, kicsivel több kreatív ajándékot tartalmazott, mint általában. Ráadásul egy régi vágyam vált valóra: bábszínházat kaptak a fiúk. Valaha nekem is volt, a nagymamimnál és nagyon szerettem, csodálatos bábokat is varrt hozzá.
Én az alapötletet innen szereztem, az anyagokat a 200 Ft/kilósból, a varrási szakértelmet pedig egy kedves barátnőm hozta magával, mert én ilyen project megvalósítására még nem vagyok alkalmas. 
A bábokat én készítettem, volt, amelyhez volt sablonom, volt, amelyhez én rajzoltam meg, ezen utóbbi a tavalyi év legnagyobb fejlődése a számomra.
És a fogadtatás? Leírhatatlan:) Egyszerűen sikert aratott és népszerűsége azóta sem csökkent. Valamint megkaptam a rendeléseket, hogy milyen bábokat szeretnének még.



1 megjegyzés: